Coca-Cola: Neúspěšné obléhání hradu / Siege (Super Bowl 2011)
Reklama Coca-Cola s názvem Siege (Obléhání) zahajuje sérii spotů uveřejněných při letošním 45. ročníku Super Bowlu 2011 na našem webu. Coca-Cola vsadila na výpravnou animovanou reklamu ve stylu Pána prstenů i podobným dějovým obsahem.
Horda lotrů s drakem se snaží dobít hrad, a šance obránců jsou minimální. Jako poslední možnost záchrany použijí láhev Coca-Coly schovanou v ledové soše, která se ukáže být rozhodujícím prvkem budoucího vítězství. po jejím vypití totiž drak ztratí svou schopnost chrlit oheň a svůj hněv nakonec obrací proti lotrům. Někdy je nejúčinnější zbraní štěstí, a samozřejmě u toho nesmí chybět Coca-Cola.
No nechci vidět, kdyby drak vypil lihuprostou Kolalokovu limonádu
Kýček pěkný… i pohádky pro děti bývají vkusné
Kýčovitost. To je to správné slovo. Ještěže coca-colu moc nepiju..
Pohádky mají rády nejen děti a tahle není zdaleka nejhorší.
[…] s názvem Hranice byla dalším spotem odvysílaným při 45. ročníku Super Bowlu. Na rozdíl od Obléhání tady jde o mnohem střízlivější spot. Dva vojáci hlídkující na hranici, a láhev chlazené […]
dream4you..bodík za názor
Vem to čert, ale mě se líbí i Cola, když si s tim dali tu práci.
Je možné prohlásit o reklamě, u které jsem se bavil, že je špatná? Přes veškerou kýčovitost [9/10].
Pěkně řečeno. Ale možné to je.
Příběh má parametry filmu a dokáže vtáhnout do děje. Hezké.
Pěkná pohádka. Až mi bylo líto, že už je konec. Chtělo by to zauvažovat o filmu. B)