Child-Friendly: Jablko nepadá daleko od stromu
Child-Friendly Initiative (CFI) je nezisková organizace věnující se zlepšení života dětí. Na podporu této ušlechtilé činnosti natočila Child-Friendly Initiative spot, ve kterém je jasně a srozumitelně znázorněno, jak chování rodičů a okolí bezprostředně ovlivňuje vývoj a chování dítěte. Můžeme sledovat mnoho dvojic rodič – dítě, ve kterém je dítě vždy věrnou kopií svého většího vzoru a to včetně gest a modelů chování. Některé situace jsou alarmující a nabádají k zamyšlení, a o to Child-Friendly jde. Motto je jednoduché: „Působte na své děti pozitivně“.
To je hodně krutá reklama,hlavně ten konec..Přejel mi mráz po zádech
Krutá nebo pravdivá?
Pěkné, na druhou stranu pro neziskovky atd. se dělá promo dobře. Není to jako prodávat prací prášek.
Působivý, dobře vystavěný, a hodně to odpovídá skutečnosti. Třeba se někdo i zamyslí. Měl by.
A ještě jedna moc hezká, pravdivá.