Česká spořitelna: Učíme školáky rozumět penězům (2019)
Česká spořitelna učí děti na základních školách finanční gramotnosti v rámci projektu Abeceda peněz (abecedapenez.cz), kde se zábavnou formou seznamují s hodnotou peněz.
Zatím moc neřeší, kolik co stojí.
Aby je to v dospělosti nevyšlo draho, pomáháme zlepšovat finanční gramotnost už na základních školách.Česká spořitelna – banka roku
Originální píseň ke spotu Česká spořitelna: Abeceda peněz [+]
Iggy Pop – Real Wild Child (Wild One)
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Abeceda peněz od České spořitelny – finanční gramotnost hrou.
Abeceda peněz od České spořitelny – zábavná finanční výuka.
Tak to je reklama, která svědčí o ,,inteligenci,, adepta výchovného zařízení…nechápu, jak to mohla Rada pro tv dovolit vysílat. Je to na trestní stíhání za navádění a negativní ovlivnování dětí. Nemluvě o zneužití dětí k takové zrůdnosti při natáčení reklamy. Rozhodně se to nedá srovnávat s reklamaou Monety, která je vtipná, zajímavá a úsměvná .Prostě NEJLEPŠÍ. Určitě to svědčí o něčem – kvalitní a zodpovědná banka by nikdy nemohla tuto reklamu schválit.
Skvela reklama, skvela hudba, vttipny napad, situace, ktery bud zname od svych deti nebo si pamatujeme z detstvi. V kinech jsem videl na velkem platne i s detmi, ktere reklamu chapou. Nejsem klient CS a ani nehodlam byt, ale kdybych byl, na produkt bych se na zaklade reklamy podival…
Tohle je opravdu „výborná“ reklama…takže to, co děti ještě nezkoušeli, tak teď je to Česká spořitelna naučí..,.,stříhat peníze, házet věci do akvária, strkat lívance místo CDček….úžasný…ještě nějaký nápad, jak něco zničit?