Česká spořitelna: Ani Petr Čech nemůže sehnat taxi
Petr Čech natočil pro Českou spořitelnu několik reklamních spotů, a některé z nich se celkem povedly. V této reklamě s taxíkem je vtipně využito „přilby“ Petra Čecha, a notoricky známé vlastnosti nejen českých taxikářů „nevidím, neslyším“. Česká spořitelna se nás snaží přesvědčit, že „Když vás někdo dobře zná, na samozřejmosti nečekáte“, a zřejmě by se to o mělo týkat všech jejích klientů. Něco mi ale říká, že bych musel být právě Petr Čech, abych se od České spořitelny dočkal slušného zacházení.
[…] České Spořitelny a doporučoval ji na každém kroku, jako např. v reklamě na osobní účet a půjčku bez ručitele. Ve spotu zaměřeném především na možnosti financování bydlení, nám Petr Čech ukáže […]
nápad by tu byl. není to špatné..
No já nevím,mě sportovci v reklamách pokaždé přijdou trapní, ale zlatej Čech oproti Jágrovi