Česká spořitelna: George je bankovnictví budoucnosti (2018)
Nové internetové a mobilní bankovnictví České spořitelny se jmenuje George, a klienti na něj mají postupně přecházet ze současného bankovnictví Servis24. Česká spořitelna zavedení George doprovází kampaní, ve které má své místo i televizní reklama. Ta ukáže různé vychytávky, kterými si lidé usnadňují život.
Všechno se dá dělat snáz.
George – bankovnictví budoucnosti od České spořitelny.
Originální píseň ke spotu Česká spořitelna: Zjednodušte si život s bankovnictvím budoucnosti [+]
Tom Jones – Give A Little Love
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Taky u nás hledáte: čs
Vaše reklama je klamavá, urážlivá. Budu se tím zabývat.George nefunguje a je to výsměch klientům.
Výborná reklama, výborná hudba!!!! Stoprocentnĕ lepší, než příšerně mluvící matka, jejíž dcera jezdí na koni :DDDD!!!!