Česká pojišťovna: Pomáháme vám jít dál
Česká pojišťovna změnila logo a přichází s novou reklamou, která poměrně zajímavým způsobem akcentuje nabízenou pomoc za všech okolností. Ve spotu drží pojišťováci balkón s manželkou aby nespadl, houpačku s dcerou, zvládnou suplovat chybějící kolo u automobilu i chybějící pražce na dřevěném mostu. Od poslední hry na nehodu poměrně slušný posun nejenom v povedenějším logu.
[edit]: Aktualizovaná verze pro rok 2013 už nemá jako hudební doprovod píseň Mercy od Duffy.
Složil jí Michal Dvořák (Lucie), zpívá Sista Carmen (United Flavour).
Ať už vás vaše kroky zavedou kamkoliv, vždycky máte jistotu, že vám rychle přispěcháme na pomoc.
Česká pojišťovna – pomáháme vám jít dál.
Spoty z kampaně Česká pojišťovna - Pomáháme vám jít dál:
autorem písně je Michal Dvořák (Lucie), zpěv Sista Carmen (United Flavour).
nevíte někdo název té písně? je to united flavour, ale neznám název písně a nikde jsem to nenašla
a jakyje teda nazev pisnicky?da se nekde sehnat?
řekl bych podle hlasu že jde zpěvačku Prague Ska Conspiracy: http://www.skaconspiracy.cz/ B)
Ahojky, taky se přidávám. Nevíte, jaká je to hudba? Ta je moc hezká.
Já bych chtěla tu písničku….neví někdo jak se jmenuje?
pěkná reklama, nevíte někdo název písničky, prosím? duffy – mercy to není…
Krásná a milá reklama ;-)
Nechápu. Sdělení? Nasazujeme všechny síly, abychom vám pomáhali? Tomu má někdo věřit? Navíc ztvárněné způsobem pro zasmání, nikoliv důvěryhodně? Tu předchozí kampaň s nabouraným autem, které je v okamžiku jako nové jsem chápal, prostě rychle vyřídíme pojistnou událost, ale tohle je úplně na nic. Další vtipná reklama s nulovým efektem a vyhozené peníze.
Spíš lepší než horší reklama, neurazí.
Neni to špatný, určitě si reklamy člověk všimne, a logo se povedlo.
Hrůza. Nebýt závěrečné scény, nebyla bych proti. Takhle mi reklama připadá vyloženě škodlivá. Dětem vtloukáme do hlavy, proč nesmí do silnice, aby pak v TV shlédly, jak se někdo dobrovolně nechá přejet autem. Dospělý si to přebere, malé dítě těžko.
Tenhle pohled by mě asi nenapadnul, ale něco na tom je.
Jo,dobré
Pěkná svižná reklama, která má tah na branku. Líbí.