Cadbury: Dětský koncert pro obočí
Britský výrobce cukrovinek Cadbury, dnes už pod patronátem světové jedničky Kraft Foods, má na neobvyklé reklamy talent. Ve spotu, který by šel možná popsat jako dětský koncert pro oči, hodinky a nafukovací balónek na tóny skladby od Freestyle Don’t Stop The Rock.
V hlavní roli jsou tady dvě děti a jejich oční bulvy, obočí a víčka, na které předvádějí neuvěřitelné věci, zřejmě za pomoci triků, ale stejně je to výkon, někde hodně na konci je čokoláda Cadbury Daily Milk. Podobně jako u gorily hrající na bubny je tady sázka především na efekt a vtip.
Originální píseň ke spotu Cadbury: obočí [+]
Freestyle – Don’t Stop The Rock
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Vtipných reklam není nikdy dost
Po famózní Gorile se asi od Cadbury něco podobného očekávalo. Opět bez vazby na produkt, opět koketujicí s doc. Chocholouškem, opět nezaměnitelná rána.
Dost šílená reklama. B) Jestli za tohle může mléko v jejich čokládě, tak ruce od něj pryč.