Bud Light: Impozantní nástup na zahradní párty
Poslední dílek do skládačky povedené kampaně Budweiseru „Not too heavy, not too light“. Spot ukazuje dvě možnosti příchodu na zahradní párty, z nichž jedna je příliš nevýrazná a zůstanete nepovšimnuti, druhá naopak extrémní. Podobně jako u předchozího paitballu, vyznání lásky nebo polštářové bitvy se Budweiser snaží přesvědčit, že ideální složení má právě jeho pivo Bud Light, které je jediné to správné. Těžko posoudit, ale způsob přesvědčování si vybral dokonalý.
Spoty z kampaně Bud Light - Not too heavy not too light:
Zajímavý jak si Budweiser dlouhodobě dokáže držet nastavenou laťku, marně v hlavě štracham nějakou vyloženě špatnou reklamu.
..na takovou oslavu by nikdo nezapomněl! B)
Co dodat, super host na oslavu! B)