Budweiser: Co se děje? (Whassup)
Kultovní kampaň Budweiser Whassup, která běžela v letech 1999-2002, je inspirována krátkým filmem „True“ (režisér Charles Stone III). Ten ukazoval Stonea a několik jeho přátel z dětství v rozhovoru po telefonu, kde používal neobvyklým způsobem termín Whassup (Co se děje?). Film se stal ve Státech populární a uspěl na několika festivalech. To nakonec zaujalo i marketingové bosse v Anheuser-Busch Budweiser a najali Stonea pro natočení spotu Whassup pro Budweiser. Dobře udělali.
V roce 2008, Stone udělal další verzi reklamy se stejným obsazením tzv. „Wassup 2008“. Spot je kritický vůči Bushovi a jasně podporuje v kampani Baracka Obamu.
Zajímavé. Toho si asi všimne každý.
Je to v podstatě postavený na ukradnutým nápadu. Jinak dobrý, k pivu a chlapům se to hodí. Ta dětská verze je super přirozená.