Budweiser: Jak aportuje pivo hodný a zlý pes
Zakázaná reklama Budweiseru připravená pro XXXVIII Super Bowl. Originální aportování piva Bud Light psem se zřejmě nesetkalo s pochopením. Škoda.
Setkání dvou přátel se psy se točí právě okolo nejlepších přátel člověka. Zatímco první umí na příkaz svého páníčka dokonale aportovat pivo Budweiser s chladícího boxu, ořech druhého kamaráda má na aport jiný recept. Na příkaz „Bud Light“ se neváhá zakousnout do rozkroku prvního chlapíka, který s bolestivou grimasou vyhodí láhev piva přesně do rukou páníčka ořecha. Taky způsob.
Jedna z mych oblibenych. Jsa uz nejaky cas obklopen indickym reklamnim prostorem, tak ten vtipek obzvlaste vyzni
Tak povídej, co to má společného s Indií?
Zhruba to, ze si clovek bezprostredneji uvedomi odlisnost vychodni a zapadni mentality. Zde se ocekava barvita pompeznost, z naseho pohledu kycovitost. Forky jako tenhle s vorechem jsou blizsi nasemu akceptovani reklamy (…ale jiste, je tu treba treba: https://www.tvspoty.cz/center-shock-specialni-uces/ ).
Zapracuj na něčem takovém https://www.tvspoty.cz/peugeot-206-udelej-si-sam/. To máte indické klienty nebo děláš na místě?
Super pohodová pivní reklama. Kde je důvod pro zákaz? Snad ne kousnutí do rokroku. B)
Chytrej pejsek, ty zákazy bych bral s rezervou.
já to říkám pořád, že nejlepší jsou voříšci! B)