Budweiser Budvar: NE z nás dělá to, čím jsme (Lukáš Pollert)
Nebát se říct ne a vystoupit z řady, to je nová komunikační strategie, kterou zvolil Budějovický Budvar. Našel si pro ní i odpovídající tváře – Lukáše Pollerta a Jana Třísku. Lukáš Pollert na sebe po konci své úspěšné kariéry vodního slalomáře upozornil prodejem svých olympijských medailí. V reklamě pro Budějovický Budvar mimo jiné zdůvodňuje i tento svůj neobvyklý krok.
Proti sportu jako takovýmu nic nemám. Dělat ho vrcholově po i po třicítce, mi ale přišlo trochu infantilní. Nechtěl jsem se stát jen sběratelem medailí, kvůli tomu jsem nestudoval. Prodal jsem je, protože pro mě neměly žádnou cenu. Mám v životě úplně jiný cíle.
NE z nás dělá to, čím jsme.
Budějovický Budvar
Nedělat kompromisy, neustupovat z vnitřního přesvědčení, neuhnout z vytyčeného směru. Všichni víme, že to vůbec není jednoduché. O to víc bychom si měli vážit těch, kteří to dokázali. Podívejte se na příběh Lukáše Pollerta, který ve svém životě řekl rozhodující „NE“ a neustoupil.
[www.youtube.com/user/budvar]
Spoty z kampaně Budějovický Budvar: NE z nás dělá to, čím jsme
■ Jan Tříska
■ Lukáš Pollert
■ Stanislav Tišer
■ Petr Němec
Jak se jmenuje ta písnička ?
Divný..
Pollert taky ano. ..tedy ne.