Bonaqua: Možná ti ulehčí cestu. Bon Voyage!
Možná ještě vzpomínáte na reklamy Bonaqua z roku 2007. Možná je v tomto případě opravdu klíčové slovo, protože na něm byla postavená podstata výrazné originální kampaně „Možná ti ulehčí cestu„. Ve své podstatě absurdní příběhy ve verzi „pro něho a pro ni“ nabízely lákadlo ve formě příslibu spojeného s vodou Bonaqua.
Možná už máš dost televize, a chceš něco zažít na vlastní kůži. A tak se rozhodneš projít. Třeba si v parku zahraješ frisbee a možná ho hodíš do řeky, a poplaveš pro něj, přitom tě možná sebere proud a možná se zachráníš na jachtě. Možná se na té jachtě bude fotit katalog plavek, a možná se zamiluješ do jedné z modelek, a potom s ní utečeš. Třeba strávíte líbánky v balónu , možná doplníte palivo na další cestu a budete pokračovat na velbloudech. Možná večer při stavění stanu najdeš ropu a možná tu ropu prodáš šejkovi. A hned potom se stavíš pro pár kámošů, možná uděláš párty ve vesmíru, a možná tak dáš životu nový rozměr.
Bonaqua. Možná ti ulehčí cestu. Bon Voyage!