BMW: Luxusní krádež perlového náhrdelníku
Návod na krádež šperků přináší nová reklama na BMW s vozem Vision ConnectedDrive, která neotřelým způsobem představuje futuristický elektromobil BMW s připojením na internet i jeho pokročilé funkce.
Nechme teď stranou využitelnost „IT“ výbavy ve sportovním roadsteru, od kterého majitel čeká spíš nerušené potěšení z jízdy, a vychutnejme zábavné a vtipné video.
10 kroků, jak ukrást šperky podle BMW:
1. Zavolejte své lásce.
2. Najděte levné hračkářství.
3. Navštivte nejdražší klenotnictví ve městě.
4. Zaparkujte přímo před domem.
5. Zavolejte si odborníka.
6. Aktivujte alarm.
7. Odjeďte z klenotnictví.
8. Objednejte si stůl pro dva.
9. Odpočívejte.
10. Užijte si překvapení.
Ještě než začnete lamentovat do jakého světla staví řidiče zloděje návod BMW na krádež luxusních šperků, věnujte pozornost i samému závěru videa. V něm se perlový náhrdelník vrátí na své místo v klenotnictví a šarmantní řidič vytáhne vizitku pojišťovny. Dobrá práce, ne?
Vision ConnectedDrive představilo BMW na autosalónu v Zeněvě 2011. Koncept odkazuje na legendární roadster BMW Z1 z konce 80. let, který měl také vtipné zasunovací boční dveře, a můžeme vidět předobraz budoucího roadsteru BMW Z2.
[zdroj: www.autoweb.cz]
pomerne neobvykla forma spotu s necekanou pointou; v souvisloti s konceptem luxusniho vozu plnym technologickych vychytavek rezonuje vyborne, skvele jsem se bavil
trochu složitý návod na krádež..
Parádní kousek. Klidně bych to nechal i s krádeží, ale asi by to nevypadalo pro BMW dobře.
Jak se tváří v 1:42 a 2:23 bomba. B)