BMW X5: Nová generace dieselu
Ke svému superbowlovému souboji s tradičními rivaly přistoupila značka BMW jinak. Zatímco Audi se svým luxusním vězením spoléhá na okázalost a vtip, a Mercedes-Benz připomněl tradici a kvalitu, BMW naopak představilo konkrétní výhodu pro zákazníky. Nové dieselové motory, které už ničím nepřipomínají začouzené nafťáky bez výkonu.
Diesel se změnil.
Úspěšnost kampaně ukáže až čas. V porovnání s přímou konkurencí si BMW nehraje až tolik na emoce, a předkládá racionální přístup a pohled na věc. Za zmínku také stojí použitý hudební doprovod, který obstaral příznačně David Bowie se svým Changes.
Originální píseň ke spotu BMW X5: Nová generace dieselu [+]
David Bowie – Changes
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Pokud se BMW nepodaří přesvědčit trh, že je leader v oboru dieselových motorů, tak je to špatná reklama.
Tohle je šlápnutí vedle, nebo zaspali a vytáhli ze šuplíku špatnej spot.
Kolik laiků dnes spojuje diesel s čmouděním? Sázet na někdejší odpudivost nabízené technologie, to je v nejdražší reklamní vteřině docela bohorovné.
náhodou,na staré traktůrky nedám dopustit B)