BESIP: Jezděte opatrně, radí Nikol Kouklová
Úspěšnou kampaň zaměřenou na bezpečnost na silnicích Nemyslíš-zaplatíš od Filipa Renče střídá nová reklama pro Ministerstva dopravy a BESIP. V roli učitelky se v něm představuje herečka Nikol Kouklová, která sama měla přibližně před rokem autonehodu a s následky se vyrovnává dodnes. V reklamě účinkovala bez nároku na honorář. Jako učitelka u tabule začíná Nikol Kouklová výuku ve třídě, jenže když se otočí směrem k lavicím, ty zejí prázdnotou.
V posledních dvou letech zemřelo na následky dopravnách nehod 28 dětí. To je celá jedna třída. Změňte to!
Oproti Renčově Nemyslíš-zaplatíš nás teď nečekají žádné mrtvoly, znetvořená těla a potoky krve. Cílem je ukázat spíš následky dopravních nehod,než jak k nim dochází. Současný spot vytvořila společnost AJP Production, režíroval Štěpán Vodrážka. Přestože v sobě obsahuje poměrně silný apel na emoce, a samozřejmě je emotivní také angažování Nikol Kouklové coby oběti autonehody, je otázka jestli mírnější forma kampaně bude mít kýžený účel. Zkušenosti radí opak.
Není to špatný ale od té doby co jsem viděla Renčovo reklamy se mi nestane, že bych jela nepřipoutaná
Já jsem pro!!! ..bezpečně i opatrně! Tak se přidejte!
Zatímco všude okolo nás přitvrzují, my si hrajeme na emoce a odpovědnost. Není to dobré ani kdyby tam byl někdo známější, osobní zpověď Nikol bohužel přijde vniveč.