AXA: Stopaři zastaví auto s prázdnou nádrží
Kampaň AXA pojišťovny na povinné ručení dobře kombinuje humor s informativní hodnotou reklamy. Mít v rámci povinného ručení i další nadstandardní služby není až tak obvyklé, a AXA to dobře ví. Proto postavila spot se stopaři na překvapení. Když dvojici stopařů zastaví u krajnice auto, vypadá to, že budou mít štěstí. Jenže po nastoupení se dozví, že řidička nezastavila jim, ale došel jí benzín. To ale nevadí, protože pomoc je už na cestě – má přece povinné ručení. Dvojice si o tom ale myslí své a raději vystoupí z auta.
Povinné ručení natankuje nádrž? No jistě…
Odpověď AXA na sebe nenechá dlouho čekat. U řidičky zastavuje servisní vůz od AXA pojišťovny a palivo dotankuje. Mírně šokovaní stopaři tak sledující odjíždějící auto, ve kterém mohli sedět.
Že něco neznáte ještě neznamená, že to neexistuje.
[…] používá podobně jako v kampani na povinné ručení slogan: „Že něco neznáte ještě neznamená, že to neexistuje. V tomto případě v […]
[…] jako ve spotu se stopaři, je zřejmá snaha AXA pojišťovny komunikovat výhody jejich povinného ručení […]
To není špatná reklama. Každýmu je hned jasný o co jde, a to se u všech reklam bohužel říct nedá.