Always ultra: Na výsluní (stoprocentní ochrana)
Na zpívané reklamy Always už jsme si asi mohli zvyknout, po pětihvězdičkové ochraně a dvakrát většímu pohodlí na pódiu nemůže být ani výsluní žádným překvapením. V hlavní roli opět Dorota Czaja, kterou u nás známe například z reklamy na Lidl. U mužské části populace vyvolávají reklamy na hygienické vložky Always ultra pravděpodobně nechápavé vrtění hlavou, u ženské části to zřejmě funguje(?). Hlavní je být vidět a slyšet.
Dneska jsme na výsluní, půjdeš s námi to se ví…
Já raději počkám…
Tak vyzkoušej Always, se super horní vrstvou, s jedinečným povrchem,
ihned všechno vsákne, stoprocentně ochrání tě.
Jsme na výsluní, záříme, jsme na výsluní, nic neskrýváme,
jsme na výsluní… a rády!Always – až stoprocentní ochrana před protečením.
Jednou v životě bych chtěl vidět jak vypadá osoba která vypotí takovou pi….nu !!!
Já si ty vložky teda taky nekoupím.
Je to tak strašně debilní, celé, všechno, text, hudba. myšlenka. Ty vložky se nekoupím ani za boha..
Nejtrapnější reklama jaká existuje, vždy okamžitě přepínám, otřesná písníčka a ty buchty jak by smet. Celá reklama mi leze na nervy, kdo tohleto vymýšlí?! tomu bych nakopala pr…
Strašně chytlavá písnička, není někde celá?
nejvetsi debilita co muze existovat.,fakt trapny
Upřímně a velmi slušně řečeno je to ta naprosto nejdebilnější a nejotravnější reklama od dob „xxxlutz tatatata…“, ale to byl pravděpodobně účel. Na mě má až projímavý účinek během těch pár vetřin než stihnu přepnout na jiný kanál.