Albert: Vedoucí zpívá čerstvé hity (ovoce a zelenina)
Vedoucí nám zazpívá čerstvé hity a k tomu i pěkně zatancuje v nové reklamě hypermarketu Albert. Nic proti, je to koncept, který by běžně i mohl fungovat. Jenže spojení slov „čerstvá chutná zelenina a ovoce za skvělou cenu“ může u pravidelných návštěvníků Albertu vyvolat vzpomínku na jejich poslední nákup, kdy to s velkou pravděpodobností vypadalo v oddělení „ovoce – zelenina“ úplně jinak. Na druhou stranu, lepší než akční agenti bude asi všechno. Uvidíme s čím přijde vedoucí prodejny Daniel příště.
Tohle je naše chlouba,
ovoce čerstvé a chutné,
pro každého,
no a pak zelenina,
skvělá chuť a ta cena,
a ten výběr,
teď každý den, kvalitu ber.
Čerstvé ovoce, i zelenina…Albert – jsme tu pro vás.
Albert – teaser
A takhle vypadá původní holandská kampaň Aholdu, kde myšlenka s vedoucím původně vznikla:
Albert Heijn – Winkeltje
Spoty z kampaně Albert - Vedoucí zpívá čerstvé hity:
Totální reklamní žumpa!
Reklama vyvedená, chytlavá, zpíváme i tančíme s protagonisty…fakt vyvedené…jak ovoce tak masíčko.J.
Pls nevite jmeno rezisera, ktery tuhle hruzu reziroval??
I ja bych toho stupidniho blbce poznat. Za tohle ma prachy?
To máte naprosto pravdu. Vždy se zamýšlím, který exot to vymyslel, zrealizoval a zaplatil. Horší reklamu jsem nikdy neviděla. Už jsem to psala rovnou Albertu. Téměř nikdy na reklamy nereaguji, ale u této se mně chce zvracet a musím vypínat zvuk.
tahle reziserska, delsi verze, je o moc prijemnejsi. hrozne fajn se na to diva a je to hodne chytlavy. tak nejak lidsky chytlavy.
Možná se Vám to zdá bejt lidský, ale je to debilovina!
Mně vadí obě verze. Jedna přirozenější než druhá. A ten zpěvák ….. je na něj nepříjemný pohled, vyzařuje z něho faleš a upachtěnost a já se mu divím, že do toho šel. Částečně ho omlouvá jenom dnešní nedostatek práce. Taková šmíra se dnes už těžko uživí uměním. Nejstrašnější reklama. Ostatní reklamy Albertu také nic moc.
Přesný výraz, já si tak nějak nemohla vzpomenout. Upachtěnej dědek!
Upřímně mě to rozesmálo! Díky!