Albert: Simona Babčáková na nákupech (2018)
Simona Babčáková se synem v reklamě na supermarket Albert.
Čerstvě upečený žitný chleba. Čerstvé bagety. Vánočka od základů udělaná v našem hypermarketu. Čerstvé ředkvičky. Čerstvé jablka… V Albertu máme čerstvé i fresh. A vždy za výhodnou cenu.
Albert – Stojí za to jíst lépe
Piniové, pistáciové, vlašské a kešu ořechy. Taky makadamové, pekanové, lískové, mandle, buráky solené i nesolené, máčené, polomáčené, pražené, ve skořápce i bez… v Albertu získáte více, než čekáte – máme opravdu nečekaný výběr nejen oříšků!
Kdyby mi začal takhle vyjmenovávat ořechy, tak bych mu jednu napálil. A fresch? O tom ani nemluvim. Doslova nejhorší reklamy co teď v televizi běží.
Proč „freš“????? čerstvé se říkalo a říká stále,( napsala jsem schválně ja slyším). Vím, že udělat reklamu není snadné, věřím, že kdyby odborníci na reklamu popřemýšleli, určitě by našly lepší „zápletku“ a to česky.