Agentura: Brain One
Direct pojišťovna: Nespokojte se jen t...
Direct pojišťovna má reklamu, která na první pohled vypadá jako pro seznamku. Trojice povedených nápadníků na prvním rande zkouší své triky, partnerku ale neosloví zoufalec, ...
Modrá pyramida: Lepší bydlení nemusí b...
Modrá pyramida nasadila v reklamě parodii na telenovelu, která má zatím dva díly "Sága prokletého domu" a"I zdi mají uši". Cílem je zábavnou formou a ...
CZC.cz: Patrik Hezucký garantuje skvěl...
Dvojka na online trhu s elektronikou CZC.cz v nové reklamě vsadila na novou tvář. Tou se stal moderátor Patrik Hezucký, který je na Evropě 2 ...
Vivantis: Odměna pro každé vaše já (20...
Módní e-shop Vivantis přichází s reklamou, která ujisťuje o tom, že je v pořádku si něco dopřát bez výčitek svědomí. Komunikace navazuje na Píseň smutných ...
Vivantis: Píseň smutných holek (2018)...
Vybrat správný dárek pro ženu může být problém. Mužům se proto snaží pomoc reklama internetového obchodu Vivantis. Ten zveřejnil "Píseň smutných holek", ve které Adéla ...
CZC.cz: Šťastné a veselé všem, i mimoz...
CZC.cz vyhlašuje vánoční příměří v nové neobvyklé reklamě, ve které přímo jmenuje svého hlavního konkurenta. Tím je dlouhodobě Alza.cz, a její mimozemšťan se dostal překvapivě ...
Direct pojišťovna: Co je vlastně normá...
Direct pojišťovna nás v animované reklamě učí, co je vlastně normální. Co je vlastně normální? Je přece normální chtít šunku bez chemie a les bez odpadků. ...
CZC.cz: Vyzkoušejte hrušky místo jable...
Nemíchejte jablka s hruškami, vyzkoušejte dvojku na trhu. Internetový obchod s počítači a elektronikou CZC.cz pokračuje v kampani zdůrazňující jeho pozici na trhu. V té ...
CZC.cz: Dvojka na online trhu s elektr...
CZC.cz se chlubí tím, že je dvojkou na trhu s elektronikou a počítači. Se sloganem "Jsme sice dvojky, ale..." předkládá hned několik důvodů, proč je ...