Adriana: Nejitalštější české těstoviny z Litovle
Reklama na těstoviny Adriana, která vás rozhodně nenechá netečnými! Minimálně zpozorníte a zadíváte se na televizi s otázkou „O co vlastně jde?“ A to je přesně to, co by dobrá reklama měla umět. Nepamatuji si, že bych viděl moc podobných projektů jako spot na těstoviny Adriana, které běžely v televizi, na internetu je situace trochu jiná. Zajímavý je i průvodní text k reklamě Adriana:
Reklama hnutí Viva Littovella – speciale. Díky assistenza našeho sponzora, výrobce nejitalštějších českých těstovin Adriana, jsme natočili reklamma, která představí poselství a požadavky hnutí Viva Littovella široké české veřejnosti. Díky Adriano! Grazie Adriana! Toto je verze speciále, kde je dlouhá scéna s mou mamma. Ti amo, mamma!!!
Váš Luca Donatello (dříve Lukáš Donutil)
Líbí se mi založení spektakulárního hnutí Viva Littovella za odtržení města Litovle od České republiky z jednoduchého důvodu – protože je víc italské než české. Nakonec, seznamte se s peticí přímo od autorů:
BON GIORNO!
Vítám vás na stránkách de la internetto hnutí VIVA LITTOVELLA,
které usiluje o separaci města Litovle od Čeka Republica
a jeho připojení k Itálii.
Proč? Protože naše město je víc ITALIANO než ČEKO! Potkáte u nás temperamentní muže a feminy krásnější než Claudia Cardinale, můžete nasednout do gondolla a proplout se po vodních kanálech a taky si pochutnat na neitalštějších českých těstovinách Adriana. Jen u nás, kde je všechno italiáno, může vzniknout něco tak perfetto pro vaše gusto!
Proto jsme sepsali petizione a založili hnutí,
které v EU prosadí naši italskou identitá!
Ať žije samostatnost! Viva autonomia! Viva Littovella!
Váš Luca Donatello (dříve Lukáš Donutil)
presidente de la petizione
(převzato z webu http://www.vivalittovella.it/)
Používání čechoitalštiny je další drobnost, která posouvá reklamu Adriana dál. Do celkového konceptu dobře zapadá i titulování představitele hlavní role Luca Donatello. Lukáš Donutil nás ve spotu na „nejitalštější české těstoviny“ Adriana provede tak trochu jiným městem Litovle, ve kterém můžete vidět gondolu v kanálu, klasickou italskou cafeterii, nezbytné motorky a samozřejmě italské těstoviny. Prostě taková malá Itálie v Čechách.
Normální (zkrácená) verze reklamy Adriana: nejitalštější české těstoviny která běží v televizi:
[…] číšníka předvedla nedávno i Era s Evou Holubovou, a cizokrajně mluvenou reklamu zase těstoviny Adriana. Přesto si spotu všimnete, a anabáze s českými turisty v Chorvatsku není také […]
@signore: jestli ty nejsi z Adriany tak už nikdo
Skutečně výborná reklama, má šmrnc, humor a dokonalou nadsázku . A Luka je fantastický – skoro jako těstoviny Adriana . Váš „Signore“
Že by nás navštívil zástupce firmy? Zmáknuté to máte dobře, to je vidět už na samotném spotu a dalších doprovodných aktivitách, takže
Angelo: A co takové reklamy na Adidas nebo Nike? Vždyž ty jsou přece také stavěné na stejném principu.
Hnutí Viva Littovella se mi líbí čím dál tím víc Zvlášť když mám náladu pod psa, tak bych se nejradši trhnul taky.. To vymyslela Adriana hodně dobře.
bomba reklama, kdo tě radí admine dávat tam takový super věcičky????
Jestli tohle není dobrá reklama, tak už nevím co. Líbí se mi, že se jako reklama ani netváří. Navíc kdybych slyšel Adriana ještě nedávno, nevím o co jde. Způsob řeči – čechoitalština – nemá chybu , stejně tak jako ostatní detaily rádoby Itálie. [10/10]
Je to dobrý. Minikomedie se skrývanou reklamou..
Lukas Donateloo
Nezdá se Vám, že je to trochu nepřehledné a ani pořádně nevíte na co reklama vlastně je? Na konci se sice objeví název Adriana nejitalštější české těstoviny, ale celou dobu je to nějak zmatené a nepřehledné. Jasně že zaujme, ale stačí to? B)
V reklamě je nejdůležitejěí nápad. A ten tady je Pokud se to nezkazí při realizaci výsledek, který můžeme sledovat u těstovin Adriana. V podstatě to ani jako reklama nevypadá (především ta prodloužená verze), ale o to účinnější nástroj to potom může být.
Lukáš Donutil je skutečný, nebo také vymyšlený?
WOW! v televizi jsem to nějak nezachytil, ale hoooodně dobrý
Tu reklamu jsem nikde neviděla, to je odkud? :-o
Když jsem tuhle reklamu viděl poprvý, chvíli mi trvalo pochopit o co vlastně jde. Někomu se prostě podařilo vy,myslet koncept, kterej pravděpodobně daleko přesáhne rámec obyčejný reklamy u udělá pro Adrianu velkou službu. Moc bych se nedivil, kdyby někde na Fejsbůku už byly stránky s peticí a fanoušci se jen hrnou Moc pěkná práce!