Adidas Originals Denim: Get It On
Sexy ulítlá reklama na džíny Adidas Originals Denim. Ve zkušebních kabinkách se odehrává divoká jízda teenagerů v několika spotech, kde je v hlavní roli hudba, sexy mladé holky v džínách Adidas a voyeurské oko kamery, která pro nás vše zaznamenává.
Nástupu značky Adidas do módního průmyslu jste si jistě už všimli, možní ne všichni věděli, že pod názvem Originals Denim nabízí i džíny. Komu jsou určené jde dobře podle kampaně „get it on“ ze zkušebních kabinek, která je doprovází.
Pokud máte chvílemi pocit, že jste se ocitli na natáčení erotického filmu nebo focení lechtivých fotek, nejste daleko od pravdy. Celkové ladění kampaně Adidas Originals Denim je hodně lascivní, jasně zaměřené na mladou generaci a sexy outfit.
adidas Originals Denim – Open invite:
adidas Originals Denim – Polaroid:
adidas Originals Denim – The Hunt:
Takové reklamy neválcují festivaly, ale mohou být efektivní. Na rozjuchanou zákaznici jistě není nepříjemný pohled – a ťřeba se její máma kdysi zavlnila v klasickém Washroom http://www.youtube.com/watch?v=uCTqLiQbK6Q Ale to bylo u sv. Levise.
holka se rozjela..
Na Adidas docela překvapení, někomu asi bouchly saze. Ale zabralo – netušil jsem, že prodávají džíny.
bob64: Proč pražáci?
cílová skupina – pražáci – 13 – 16let B)
Plus je dobrý zacílení na produkt i na skupinu. Mínus nádech sexismu. Výsledek působí obstojně, asi mě ty hopsandy dostaly.
Na Adidas dost slabé…