UNICEF: Věřím, že společně dojdeme k nule
Lucy Liu, Mia Farrow, Alyssa Milano, Laurence Fishburne, Clay Aiken a další osobnosti v reklamě UNICEF s názvem „Věřím v nulu„. Smyslem kampaně je upozornit na to, že každý den zbytečně umírá 24.000 dětí – například hladem, z nedostatku léků nebo pitné vody. Protože jsou chudé. To číslo je neuvěřitelně vysoké, a UNICEF se snaží získat touto cestou prostředky na záchranu dětských životů. Kampaň by si možná zasloužila větší razanci a naléhavost, ale doufejme, že to bude stačit.
24.000 dětí umírá každý den z důvodů, kterým se dá zabránit!
Vašich 150 Kč měsíčně zachrání život jednoho dítěte.
Originální verze spotu UNICEF: věřím v nulu
UNICEF je jediná organizace v ochraně chudých,které se dá věřit. Pomáhám jim,věřim jim a jsem spokojená s tím co dělají,pomáhají tam kde je pomoc potřeba a reklamou se snaží upoutat víc lidí k tomu,aby se zamysleli nad svým životem.
nemám rád tyhle vyděračský reklamy… Celý problém zužují jen na umírající děti (což je samozřejmě strašné) a tím se snaží dostat z libí prachy. To ale neřeší problém. Řeší to pouze důsledek…
Částečně máš pravdu, jenže řešit tady problémy chudoby a třetího světa nemá smysl. Ten spot, nebo aspoň cislo, je sokujici, a třeba to někoho probere a vyburcuje.
Kde prosím vzali to číslo 24000 každý den? Přijde mi to neuvěřitelně moc.
Hlas Morfeuse už jsem dlouho neslyšel