T-Mobile: Vytrubte to se slony ve velkém
T-Mobile odstartoval kampaň na podporu nových c tarifů se sloganem „Vytrubte to ve velkém„. Náměstí plné tancujících plyšových slonů v lidské velikosti na rytmy písně Pátá známé především v podání Heleny Vondráčkové. Velká letní ofenziva mobilních operátorů pokračuje v plném proudu, a pozadu nezůstává ani T-Mobile se svým odvázaným spotem z dílny agentury Saatchi & Saatchi.
Cílem kampaně je upozornit na možnost volání nebo psaní textových zpráv po páté minutě zdarma v rámci nových programů „Twist povídám“ resp. „Twist posílám“. Pro podporu kampaně byly zřízeny i webové stránky Vytrubteto.cz s trsajícím slonem a informacemi o tarifech Twist.
Reklama, která má určitě šanci zaujmout, a je dobrou odpovědí na kampaň Vodafonu s neomezenými tarify a právě se rozjíždějící kampani O2 a jejich krabicovou IT.
Originální píseň ke spotu T-Mobile: vytrubte to se slony [+]
Helena Vondráčková – Pátá
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Podívejte se jak se natáčela reklama T-Mobile Vytrubte to se slony:
Za poskytnutí spotu děkujeme společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Helena Vondráčková – Pátá (text k písni):
Hodina bývá dlouho trpělivá
a potom odbíjí – pátá
a tak tu zpívám slova mlčenlivá
o tom, že pomíjí – pátá
Zvonek zvoní
škola končí
po schodech se běží
Novák leze po jabloni
a je náhle svěží
bláznivej den
A já smíchem umírám
kdosi mě kárá a páni
já nenabírám
neboť
pátá právě teď odbila
pátá právě teď odbila
pátá právě teď odbila nám
pátá
Hodina bývá někdy nekonečnou
a pak už odbíjí – pátá
a proto zpívám píseň jedinečnou
právě, že pomíjí – pátá
Zvonek zvoní
škola končí
po schodech se běží
Novák leze po jabloni
a je náhle svěží
bláznivej den
a já smíchem umírám
kdosi mě kárá a páni
já nenabírám
neboť
pátá právě teď odbila
pátá právě teď odbila
pátá právě teď odbila nám
pátá
Zvonek zvoní
Vážená společnosti T mobile, chtěla jsem Vás touto cestou požádat o laskavost. Sdělili by jste mi, prosím, kde bych mohla sehnat krásné masky růžového slona použité ve vaší reklamě?
Velmi děkuji a přeji pěkný zbytek dne
Petra Budková
Hodně podceněná a nedotažená kampaň, kterou pohřbil kromě jiného nečitelný produkt. Čekala bych alespoň, že všude bude plno růžových plyšáků, ale ani to T-Mobile nezvládl. Škoda, potenciál zůstal zase nevyužitý.
Sloníčci jsou super, mám roční dcerku a doma to musíme pouštět na počítači minimálně 20x denně, chtěla bych se jen zeptat, jestli se dá ten slon někde zakoupit, plyšový a ve zmenšenině…díky za odpověď
[…] slonech a parašutistech to má zřejmě být Chuck Norris, který jako správný akční hrdina po vzoru […]
[…] Léto bylo a je na reklamy mobilních operátorů až neuvěřitelně plodné. Po velmi kvalitní a úspěšné kampani Vodafonu s jeho neomezenými tarify, nezůstává pozadu ani O2 a jako poslední se přidal i T-Mobile, který po neslané nemastné kampani s figurkami nasadil těžší kalibr v podobě spotu vytrubte to se slony. […]
tuhle reklamu miluje moje 8mi měsíční dcera
tarify jsou nepoužitelný! to žádná reklama nezachrání
Problém není v reklamě, ale v nabízených tarifech T-mobilu. Pro zajímavost jsem se na to podívala, a je to hnus velebnosti!
Tak to je někam na protidrigové,né..růžové slony přece vidí jen feťáci..Tahle reklama trpí dezintegrační dětskou poruchou..no prostě debilně infantilní
Úžasné, nemůžu se nabažit…pohlazení po duši v tom šíleném světě!
Reklamu beru, ohledně tarifů bych byl hodně opatrnej. Teď už jenom čekam, odkud se všude na nás budou hrnout plyšový sloni. Vánoce se blíží….
příjemné překvapení, protože poslední dobou jsem měl pocit, že T-Mobile dělá reklamy pro někoho jiného než jsem já; ty tarify ale využijí jen extra mluvkové, protože 5 minut je docela dost a 6,90/min je jenom pro silné povahy; celkový dojem převládající dobrý
Koukám těžké kalibry od mobilních operátorů. Všechno jsou to povedené reklamy, teď jenom aby za něco stály i nabízené služby.