Česká spořitelna: Ověřování totožnosti v budoucnosti (2019)
Česká spořitelna v další reklamě na internetové bankovnictví George ukazuje ověřování totožnosti v budoucnosti. Analogii pro bezpečnější a pohodlnější bankovnictví našla Česká spořitelna v ověřování plnoletosti při objednávání alkoholu v hospodě od číšníka robota.
Přejete si?
Čaj s rumem!
Ověření věku… skenuji sítnici…
A vy?
Jen čaj…Jak se bude za 100 let ověřovat identita, nevíme.
Už teď teď se ale do internetového bankovnictví přihlásíte ještě bezpečněji.
Vyzkoušejte Geoge od České spořitelny
#George
Tak tohle už je hodně sci-fi. Koukat, že to začíná vypadat, že budoucnost už vlastně byla. Jinak tenhle vtipný způsob reklamy se mi líbí. Jen mi přijde účinnější v dnešní době třeba seo a posouvání se ve vyhledávačích vpřed. Kdyby někoho zajímalo, o čem to píšu, je to tohle seoprofy.cz/jak-spravne-optimalizovat-web-pro-vyhledavace-aneb-posun-se-vys/ takový stručný popis
Super reklamní spot, geniální