Audi A8: Auto patří minulosti, budoucnost je Audi (2018)
Automobilka Audi přišla začátkem roku se zvláštní reklamou na novou generaci modelu Audi A8. Je to reklama na auto, na konci které auto zmizí, slogan je „Auto patří minulosti„, a stojí proti invencím. Na začátku spotu je navíc k vidění satanský rituál s ženou levitující uprostřed místnosti a potom i osoba s dírou v levém uchu, což má být zřejmě odkaz na LGBT koncept genderové neutrality.
Pravidla, konvence, role a invence, to vše patří minulosti. Kancelář patří minulosti. Nemusíte mít stůl, abyste měli nápady. Knoflíky jsou pasé, nechte je na kabátech. A váš business plán? Raději řešte plán na večer. A nebo ho neřešte. Získejte čas i svobodu.
A co auto? Auto patří minulosti.Budoucnost je Audi.
Nové Audi A8.
Náskok díky technice.