Heureka.cz: Upřímné recenze zákazníků (2017)
Heureka.cz vsadila v reklamě na svou největší výhodu – uživatelské recenze zákazníků. Ve dvou spotech „Postel“ a „Miminko“ vtipně ukazuje upřímnost takového hodnocení, které pasuje portál Heureka.cz do role místa, kde by lidé měli začínat své nákupy na internetu.
Takže jakej jsem byl?
Plusy: Počáteční nadšení a slušná výbava.
Mínusy: Trochu slabší výdrž a dost špatná technika.
Tak 69% víc ti nedam.Na upřímné recenze našich zákazníků je spoleh. Začínejte své nákupy na Heureka.cz, kde vám vždy pomůžou miliony uživatelských recenzí.
Heureka – Nakupujte s přehledem
Tak co mu řikáte?
Plusy: Souměrná hlavička, na svuj věk má docela dost vlasů.
Mínusy: Odstávaj mu uši a očička by to chtělo trošku poštelovat.
Za mě 74%. Sedmdesát.
Zdravím všechny kteří milují stupidní reklamy jako já ,!!
Dnes jsem viděl jogurt kde přidaly 1 ks jahody a už nemusí přidávat cukr, protože bude úplně přírodní je to absolutně špička!!!
Reklama IKEA trapas absolutní s tím spaním.
Trapnej Vojtek s bankou a liliputem tak to je úplně stupidní , (nakonec stačí i jeho bratr zpěvák trapné kapele.)
Jak dlouho z nás budou dělat blbce nebo jen z některých ,no raději beze slov.????
Dítě na vozíčku by mělo kolik %? Kolik rodičů by dalo nevím co za to, aby měli i 70% dítě.Každé dítě je živý tvor a hodnotit jeho kvalitu % mi připadá poněkud nevkusné.
Nevíte, jak se jmenuje ten herec ze sceny Postel? Je to ten samy,co hral Viktora Zbytka v Ordinaci? Jak se jmenuje, nevite?
Obě reklamy jsou vynikající, vtipné.
Nevíte kdo hraje „maminku s kocarkem“?
Vrchol nevkusu, odpudivé spoty, totální bahno. Nechápu jak to někdo mohl vůbec vypustit. Není to vůbec vtipné, je to vrcholně trapné. Úplně debilní.
Vy trubky, to jste nepochopili, že je to jen recese a to dítě nemá vůbec žádný handicap? A že vás například, jako „chlapy“, nepobuřuje druhá z reklam, zaměřená na postelový výkon toho borce?
Jsou to prostě jen vtipné reklamy na portál Heuréky a ne jen nějaké každodenní masírování ostatními „sucharskými“ reklamami firem na všechno možné, nebo spíš nemožné.
Takže doporučuji trochu životního nadhledu a bude vám líp :o)
Jen hňup může vytvořit reklamu,kde bude porovnávat jestli dítě šilhá atd.nezlobte se,ale tohle je nejhnusnější reklama.
Nejhorsi reklama a hlavne velmi uboha. Takhle znevazovat dite ktere ma nejaky zdravotni problem. Ubozak ktety to vytvoril.