UniCredit Bank: Karel Roden přemýšlí o hypotéce
Spojení Karla Rodena a UniCredit Bank vyústilo v několik reklamních spotů, postavených na osobnosti a popularitě Karla Rodena a velmi dobrých textech. Ať už ve spotu UniCredit Bank o úspěchu nebo o osobním bankéři, vždy je to uvěřitelný herecký výkon, který působí dojem, že Karel Roden ví o čem mluví, a nabízené služby také sám využívá.
Stejný koncept spolehlivě funguje i v reklamě na hypotéku UniCredit Bank. Podmanivý hlas a kouzlo Karla Roden sedícího v bytě se zapáleným krbem v kombinaci s kvalitním textem má určitě šanci na oslovení cílové skupiny. Potom už je to na konkrétních podmínkách hypotéky u UniCredit Bank.
Periferie může být středem vašeho světa. V centru se můžete cítit opuštění. Nebo přesně naopak. Na ten první den vzpomínáte celý život. Pak ale přijde druhý, třetí, a tak stále dál. Přemýšlejte. Vybrat si domov je životní rozhodnutí, nekažte si ho nějakým kompromisem.
Prodat to ale umí pěkně, přesvědčivě. Jenom člověk nesmí zapomenout stát pevnýma nohama na zemi, nebo z něj bude bezdomovec.
jó Karel.. a sny se promění ve skutečnost.. ..kdyby tak.