XXXLutz & Möbelix: XXXLutz tatatata otevírá (chlap)
Zásah kampaně XXXLutz je tak silný, že se není možné vyhnout ani uveřejnění další varianty spotu uvedeného u příležitosti otevření největšího obchodního domu s nábytkem a bytovými doplňky ve Stodůlkách. Koncept je stejný jako ve variantě XXXLutz a Möbelix se zrzkou. Jen tentokrát v provedení chlapíka, který si sedíc v saku na obří židli prozpěvuje stejnou odrhovačku, s mírně upraveným textem.
tatatata otvírají – tatatata – všechno mají – tatatata
jen koukám, věcí hodně, tady koupím, a výhodně
vše pro krásný interiér, ve výběru XXXL
XXXLutz – tatatata – otevírá – tatatata – ceny nízké – tatatata
Zajímavé kolik lidí se reklamě XXXLutz podařilo vytočit, některé – jak je vidět z internetových diskusí – přivádí téměř do stavu nepříčetnosti. Je fakt, že vidět resp. slyšet jí v krátkém časovém úseku několikrát za sebou, dokáže člověka otrávit. Na druhou stranu se spotům XXXLutz podařilo ve velmi krátké době vytvořit povědomí o značce, kterou tady do této chvíle znal jen málokdo. A na širokou nabídku a nízké ceny budou spolehlivě slyšet i ti, kteří dnes přesvědčeně tvrdí, že díky infantilní reklamě nakupovat v XXXLutz nikdy nebudou.
Spoty z kampaně XXXLutz otevírá:
A mě se ta reklama setsakramentsky líbí
každý hubuje ale nikto si neuvedomuje to nebezpečenstvo byť na takej velkej stoličke a ešte sa tam aj mikať musia…. no neviem či by som to zvládol ..
Každý určitě nehubuje, a s tou židlí naprostý souhlas. Je to makačka.
tak holky jsou určitě lepší, aspoň koukat se na ně dá..
[…] hysterie je víc, o některých jsem se už zmiňoval u spotu XXXLutz se zrzkou nebo s chlapíkem v saku. Pořád ještě si myslím, že reakce jsou zbytečně přehnané. A to od těch […]