Fernet Stock: Ivan Trojan popíjí na baru
Příjemná reklama Fernet Stock s Ivanem Trojanem nemůže urazit nikoho, a to ani v případě, že nejste zrovna příznivcem Fernetu. Po Karlovi Rodenovi další významná herecká osobnost ve službách oblíbené bylinné lihoviny, která má všechny předpoklady aby vás k pití nebo alespoň ochutnání nalákala. Ivan Trojan dokázal reklamě vdechnout přesně tu správnou atmosféru, aby jeho zápal pro Fernet Stock byl uvěřitelný.
K některým věcem si musím dojít. Jako k téhle chuti. Nepodbízí se, je docela rafinovaná, výjimečná. Zkrátka ty nejlepší věci potřebují čas.
Známými osobnostmi v reklamě se to poslední dobou jen hemží, zřejmě příklady táhnou a doporučení od autority má svoji váhu. Spot na Fernet má atmosféru i vtip a angažování hlavního představitele je jen třešnička na dortu. Fernet Stock potvrdil svůj vysoký standard v reklamách, který si neustále udržuje od uvedení evergreenu „i muži mají své dny“.
Hořká je krásná. Vždyť víš.
Za poskytnutí spotu děkujeme společnosti STOCK Plzeň-Božkov s.r.o.
Spoty z kampaně Fernet Stock - Hořká je krásná:
[…] „hořká je krásná vždyť víš“ o skvělé chuti Fernetu, kterou začal herec Ivan Trojan, pokračoval v ní ševcovský mistr E. M. Lawart, a teď ukončuje astronom Petr […]
[…] kampaně na Fernet Stock o chuti, ke které musíte dozrál a potom neodoláte. Místo Ivana Trojana, který ve spotech také účinkuje, je tentokrát hlavním představitelem zakázkový ševcovský […]
Fernet nee, Trojan joo
tatak reklama je to kultivovaná,ale já k tomu teda ještě nedošel..až je mi z toho trochu trapně
šak ti tam Trojan říká, že k tomu musíš dojít
Kultivovaná reklama, která umí vyvolat chuť na Fernet. [9/10]
Trojan je výbornej, ale trochu mi tam chybí nějaká společnost. Nebo si z toho mám vzít, že fernet jedině sám na baru? Možná je ale jenom pryč období kamarádů do deště
S tím „k některým věcem si musím dojít“ je to stoprocentní trefa. Dřív jsem Fernet nemusel, teď už jeho chuti rozumím. Ivan Trojan je pan herec, který z reklamy dělá lahůdku. B)
ParáDní rekLAma a to Fernet nEpiju.