Pepsi Cola: Oživlé zastávky MHD (Refresh Your World)
Nápaditá interaktivní kampaň od Pepsi Coly s názvem Refresh Your World (Osvěž svůj svět) má za cíl najít zajímavé nápady pro úpravu zastávek MHD a ty potom s pomocí Pepsi realizovat. Stačí se zaregistrovat na refreshyourworld.cz, popsat svůj nápad a zaslat obrázek jak by měla vaše zastávka vypadat, a potom už záleží jen na hlasování návštěvníků, jestli bude úspěšný právě váš projekt. Podobné nápady se v poslední době nějak rozšířily (napadá mě třeba „Řekni to s Milkou“ a vlastní billboard). Výhody virálního marketingu si jak se zdá začíná uvědomovat stále více firem a tak se máme ještě na co těšit.
A hned tady máme i první virál šířený po netu s důchodci a jejich zastávkou změněnou s pomocí Pepsi, který prý snad dokonce vznikl jako odpověď na spot Přemluv bábu!. Kdo tomu věří, vyvracet nebudu, Pepsi prostě ví jak na to.
napad je to dobrey ale co sem tak koukal na ty navrhy tak zatim nicmoc teda….
Hm takové pěkné, veselé zastávky, to by byla radost čekat i na zpožděný autobus…
Asi Si nějakou taky naVRHnu, když už Do toho šli i DůchoDci.
Pro mladou generaci to je vhodná forma oslovení, podaná způsobem, který se bude šířit sám a navíc bude výsledek vidět, takže zase reklama. Když se věci dělají dobře, je to radost. [9/10]
Pěkná reklama a především pěkný nápad. Jsem docela zvědavá, jaké zastávky vyberou.
Hm zajímavé, ale bez mě