Era: Eva Holubová se vloupala do šatny (spoření)
Poštovní spořitelna nabízí pokračování kampaně s Evou Holubovou na osobní účet Era. Po číšníkovi s kávou je to tentokrát Era spoření a kulturní dům Sadská a květina v jeho zamčené šatně. Právě tu si chce ještě Eva Holubová před svým odjezdem vyzvednout, narazí ale na spuštěné mříže. Přes veškerou snahu se jí nedaří mezerou pod mříží se ke květině dostat. Z potíží jí dostane až malá holka, která znalá věci mříž podleze, a spustí její nadzvednutí.
U nás si své peníze vyberte kdykoliv.
Smyslem spotu je tímto způsobem ukázat jednoduchou dostupnost a jednoduchost spoření Era od Poštovní spořitelny. Název Era vznikl jako symbolika nové éry v bankovnictví, a Poštovní spořitelna dělá svým novým přístupem v reklamě všechno proto, aby svou ambiciózní představu naplnila.
Za poskytnutí spotu děkujeme Poštovní spořitelně.
Spoty z kampaně Era - Eva Holubová:
[…] Eva Holubová. Poštovní spořitelna postupně v kampani představila spoty na osobní účet, spoření a účet k podnikání, a především spot z číšníkem v kavárně se stal výraznou […]
Holubce to v té reklamě moc sluší
Sluší jí to v printech, tam jí dost vyladili. Ale zrovna tady bych řekl je pár ne zrovna lichotivých záběrů. To nemění nic na tom, že je to krásná osobnost.
Už to nemá tu šťávu co mělo kafe Navíc nakonec si nejvíc pamatuju mříž ve spojení s Era, to by se Poštovní spořitelně asi nelíbilo