IKEA: Vibrátor je oblíbená dětská hračka
IKEA už několikrát ukázala, že jí odvážné a netradiční reklamy nedělají problém, zřejmě správně předpokládá, že se od ní očekává tak trochu jiný přístup. Vidět v reklamě na nábytek dítě jak si hraje s vibrátorem určitě není standardní zážitek. Reklamy na úklid (Tidy up) si rozhodně servítky neberou, a nejednu z nich musela IKEA po zákazu stáhnout z vysílání. Přesto mají většinou nápad, který není od věci a velmi názorně ukazují, proč je dobré si uklidit. A když uklízet, tak samozřejmě s nábytkem IKEA.
Spoty z kampaně IKEA - Tidy Up:
No to je uzasny taky bych si hrala ale nejak jinak s vybratorem
Nakonec proč ne, když udělal klukovi viditelně radost.
Dost odvážný, ale Ikea si to může dovolit. A abych nezapomněl, super kluk.