Nemyslíš zaplatíš!: Blázinec po smrti novorozence
Možná nejsilnější příběh z celé série velice úspěšných reklamních spotů „Nemyslíš, zaplatíš!“ Od bezstarostného začátku se špatným rozhodnutím, které si dokáže představit každý z nás, přes detail s chycenou rukou umírajícího novorozence na přístrojovce (uff), až po závěr v blázinci. Klobouk dolů, Filip Renč v tom co opravdu umí. Poutavé, účinné, odrazující a tedy i fungující. Není divu, že jde o velice dobře hodnocenou reklamu i v odborných kruzích:
Bezpečnostní kampaň Ministerstva dopravy „Nemyslíš zaplatíš! zvítězila v anketách dvou odborných časopisů o reklamě.
Nechceš jí dát do sedačky?
Dyť je to skoro za rohem..Při srážce nemáte šanci dítě v ruce udržet.
Jste připravení zaplatit i tuhle cenu?
Pokud to pomůže a zachrání i jen jedno zbytečně mrtvé dítě, tak to splnilo účel. Natočené je to hodně dobře. Možná alespoň někdo přestane po Nemyslíš-zaplatíš jezdit jako blbec. 10/10
Jakej kýč? Kdyby ti někdo někdy zahynul při autonehodě, mluvil bys jinak! Nemyslíš-zaplatíš je natočené dost dobře na to, aby to hodně lidí odradilo, nebo se trochu zamysleli, než se rozjedou. Reklamy se točí na kdejakou sračku, tady to má aspoń smysl. A ještě že vzali Renče, jinak by to zase sklouzlo do nějakejch blbovin BESIPu, který by byly totálně neúčinný.
Pěknej kýč
Bože bože..ty Renčoviny, z toho mi vážně přejel mráz po zádech..
hustý ale dobrý
Dobrý, docela hnusný s tou rukou, a blázinec na konci nemá chybu. To by na lidi mělo fungovat.