Mazda 3: Vyčůrané auto si poradí se psem
V reklamách na automobily není až tak neobvyklé, že samotné auto není středem zájmu, někdy je v reklamě jakoby mimoděk. Mazda svůj model Mazda 3 sice ukazuje zřetelně, to ale nic nemění na tom, že není hlavní „hvězdou“ spotu, a kromě toho že má čtyři kola a ostřikovače světel se o něm nedozvíme vlastně nic. Nemohu se zbavit pocitu, že důvod je mnohem prozaičtější, než se zdá. Mazda 3 stejně jako mnoho ostatních značek a typů automobilů totiž nic extra oproti konkurenci nenabízí. Takže jde jen o osobní preference spotřebitele, kterému vozu dá přednost. Proto je hodně reklam z této oblasti zaměřených na emoce, vtip a upoutání pozornosti, které mohou při rozhodování o koupi automobilu sehrát svou roli.
Zákeřná Mazda3
K reklamě na auto to má dost daleko, spíš to vypadá jako reklama na psa
Chudák pejsek
Znáš „jak se do lesa volá, tak se z lesa ozýva“? Chudák auto