Penny Market: Moje jednička pro nakupování
S uveřejněním reklamy na Penny Market jsem trochu váhal, protože v podtitulu webu TVspoty.cz je uvedeno „zajímavé reklamy“. Spot „Moje jednička“ je udělaný neoriginálním anketním způsobem, který k nám poprvé masivně přinesly Harvardské fondy Viktora Koženého, přesto možná pro někoho nepostrádá jisté kouzlo.
Po pravdě řečeno těžko hodnotit v porovnání s předchozím Ondráčkem a Pokorným. Vzhledem k tomu, že tentokrát Penny Market zvolil radikálně odlišný způsob reklamy, se dá se předpokládat, že předchozí forma propagace se nesetkala s předpokládaným výsledkem, nebo možná duo Těžkej Pokondr bylo prostě pro Penny Market moc drahé a hledala se jiná cesta.
V Penny jsem nikdy moc nenakupovala, ale od té doby, co u nás jeden otevřeli, jsem zjistila, že se tam nakupuje vlastně docela fajn.