P&G: Pro mámy jsme děti navždy (2012)
Nová generace reklam Procter & Gambel (P&G) přináší nový pohled na způsob propagace značky. P&G ustoupil od modrých gelů ve snaze ukázat kolik tekutiny udrží jeho plenky, a od praktické stránky věci přešel razantně ke stránce emotivní. A to s plnou parádou. Ve spotu P&G se sdělením „To Their Moms, They’ll Always Be Kids“ (Pro mámy jsme děti navždy) sází na ověřený fakt, že matky mají velmi silný vztahy ke svým dětem stále.
Pro důkaz svého tvrzení použil Procter & Gambel olympiádu a k jednotlivým sportům nechal nezvykle nastoupit dětské sportovce. Tak podle něj vypadá olympijské soupeření z pohledu matek. Pěkný nápad i koncept, který pravděpodobně zasáhne přímo zjitřené emoce matek, a značka Procter & Gambel se tak dostane blíž jejich srdci. Osobně mám trochu problém s absencí otců. Nechci to brát vztahovačně, ale to už jsme tak daleko, že pro vznik (a výchovu) dítěte stačí jen matka? Aby se to časem neobrátilo proti značce P&G.
Do portfolia Procter & Gamble patří například značky Always, Ambi Pur, Ariel, Bounty, Duracell, Gillette, Head & Shoulders, Jar, Lenor, Max Factor, Oral-B, Pampers, Pantene, Wella a další.
[…] dětí svým matkám, resp. ukazuje silné nezničitelné pouto matek ke svým dětem (viz pro mámy jsme děti navždy). Stejně je tomu i ve spotu „nikdy nepůjdeš sám“ s původní hudbou […]
To ti nevim.. Dost mi štve jak si P&G přivlastňuje dětsví jakoby to byla nějaká jeho zásluha. Útočí na mateřský city, což je hodně laciný. O tom že jednostranně preferuje jen matky raději ani nemluvim :evil:
Krásná a pravdivá reklama :heart: