Velkopopovický Kozel: Král železnic je opravář Josef
Nová reklama pivovaru Velkopopovický Kozel. Kdo umí, umí, ať jde o pivo nebo třeba o opravu lokomotivy. Poctivá práce zasluhuje poctivou odměnu a král železnic si zaslouží odměnu přímo královskou.
Mrkni na to Josefe, nějak zlobí.
Kdepak, ta nikdy jezdit nepřestane.
Pro našeho krále železnic!
To Josej je král železnic. Bez něj by nám ten vláček už dávno nejezdil.
No pudu, doma vládne královna…Velkopopovický Kozel – kdo umí, umí.
Jak se jmenuje ten muž, co hraje strojvedoucího?
Chtel bych znat prijmeni herce Josefa v teto reklame pripomina mne nekoho, ale nejsem si jistej je li to on.
Eduard Jenický
Hrůza kdo reklamy vymýšlí a hlavně hledá “ talenty“ – třeba i na dabing……..Slaďoučká až blázen…..Josef je král železniCCCC….MAŠINKA jezdit nepřestane…..atd. Hrůza . Skoro jako XXXL ta ta ta ta……..Ale ještě to nemá na reklamu na COREGU…..Představitelka mluví jako kdyby jí měla zubní protéza každou chvíli vypadnout – všimly si toho i naše děti – podle jejich komentáře by je tahle reklama vůbec nepřesvědčila že COREGA funguje……Je mi trapně i jen když tu reklamu syším….
Je to česká reklama nebo zahraniční? Přijde mi že je předabovaná.
Reklama s dobrým nápadem…celou pointu dobrého nápadu ale zazdily odfláknuté detaily…typ manometru (moderní manometr, s půlenou stupnicí, tlak na stupnici v librách na čtverečný palec, v čase 00:06 je vidět filmový i skutečný manometr, samotné opravování toho manometru je leda tak pro kočku). Díky těm detailům má reklama nulovou vypovídající hodnotu. Ke všemu tomu to nakonec nevyznívá tak jak bylo zamýšleno (ocenit dobrou práci mistrů v oboru), ale tak, že každá práce se dá odfláknout… Bohužel mě tahle reklama zklamala