Česká pojišťovna: Pád ze schodů (úrazové pojištění)
Série reklam České pojišťovny se celkem povedla. Princip spotů je jednoduchý – nečekaná nehoda (pád ze schodů) a místo výsledného karambolu s fatálními následky se díky pojištění u ČP dostaví elegantní vyřešení situace prakticky bez následků, ještě s finančním bonusem pro vás. Kdo by nechtěl?
Česká pojišťovna celkem správně vystihuje hlavní problém pojišťoven – pojistné plnění včas a bez překážek. Používat podobný typ reklamy je poměrně nebezpečné. Dáváte tím slib, jak se vypořádá s vaším úrazem, nehodou a pokud to u ní nefunguje tak dokonale jako ukazuje spot, vrátí se jí to jako bumerang.
Česká pojišťovna nebo Česká spořitelna, s tím si komentátor hlavu nedělá.
Máš pravdu, už jsem to dal do pořádku. Díky za upozornění.
Zkus flexi a nech se odškodnit. 1x a dost
Reklama fakt dobrá, ale u Český raděj vážně nic