FLEXI životní pojištění: Myslete pozitivně, život stojí za to
Životní pojištění FLEXI od Pojišťovny České spořitelny se vás pokusí naučit myslet pozitivně. Klasický scrapbook získal svoji modernější podobu v tabletu, a komentář plný dvojsmyslů, za které by se nemusel stydět ani George, směřuje k pozitivnímu konci. Jenom to che mít pro jistotu FLEXI.
Tehdy jsem poprvé něco chytnul. Na oslavě narozenin jsem se necítil ve svý kůži. Tak jsem šel raději na prohlídku. O rok později přišel můj první nález. No a tady? Tady už jsem na vozejku. Zvykám si na nový handicap. Odkázaný na pomoc ostatních. A tady už jsem úplně na dně. A tady? Dokonce pod kytkama.
Myslete pozitivně. Život stojí za to.
Pořiďte si životní pojištění od Pojišťovny České spořitelny.
Flexi – pro jistotu.
No mě přijdou všechny reklamy od ČS jako blbost. To už jsou lepší ty od AirBank
Který debil vymyslel tuhle reklamu? Dvojsmysl jako PRVNÍ NÁLEZ, NA VOZEJKU, ZVYKÁM SI NA HANDICAP, ODKÁZANÝ NA POMOC OSTATNÍCH a NA DNĚ a pak vysmátý ženský hlas řekne MYSLETE POZITIVNĚ.. Je to urážející vůči lidem, kteří opravdu mají nějaký nález, handicap nebo jsou na vozíku a odkázaní na pomoc ostatních. Hnus!!
Nechutně nevkusná, odporná a urážející reklama. Typický produkt ejchuchu myšlení, předpokládám, že zcela určitě mladého „tvůrce“, produktu své doby. Skutečně si myslíte, že tento výpotek může někomu přijít vtipný ? ! Boží mlýny melou pomalu a autor si koleduje . . . Překvapilo mě, a to tak, že velmi, že se nejedná o reklamu pro nějakou rychlokvašnou firmu snažící se zaujmout za KAŽDOU cenu, ale o seriozní instituci. Nejsem rozhodně suchoprd, ale nejsem sám, komu je z takovéhoto, vůči ne tak šťastným lidem jako je autor, ponižujícího „díla“. Předesílám, že jsem zdravý a spokojený člověk, ale naskakuje mi husí kůže při představě, že by tomu tak nebylo a díval bych se na tento krystalický CYNISMUS.
Oldřich Kovářík
moje řeč, pane
Reklama je dílem reklamní společnosti Rust, jejíž kreativní ředitel pan Rober Houzar na webových stránkách píše o snaze, aby celá reklama vyzněla pozitivně za pomoci vtipných dvojsmyslů. Společnost byla za minulou reklamní kampaň na Flexi pojištění oceněna „Zlatou peckou“. Domnívám se, že dvojsmysly nejsou vtipné, ale kruté a doufám, že společnost za tuto kampaň žádné ocenění nezíská. Opravdu zvrácené a šílené… cynické.