Honda CR-V: Prožij něco nového (Do More New)
Hodně divná reklama na novou Hondu CR-V předkládá jako zážitek, o který bychom měli usilovat, průjezd domem. Kromě spojení „něco nového“ postrádá spot jakoukoliv racionalitu, a hodně problematické je i navádění k nabourávání se do baráků. To by sice určitě zajistilo nové zážitky, ale úspěšně se dá pochybovat, že by o ně někdo stál. Možná to někomu dává smysl, ale Honda určitě umí lepší reklamy.
Když máš příležitost zkusit něco nového, zhluboka se nadechni, a jdi do toho.
Není život zajímavější když prožíváš něco nového?
No a soundtrack je ?
Postrádá JAKOUKOLIV racionalitu? To není tím, spíš bych řekl, že je zde tvých kvalit škoda, vůbec po větě „a hodně problematické je i navádění k nabourávání se do baráků“. Měl bys uvažovat o kariéře psaní do bulváru, šlo by ti to skvěle.
No tak si to shrneme. Máme tady chlapíka v céervéčku, který láká na nový zážitek. To v jeho podání znamená dát si pěkně s rozjezdem průjezd barákem. Racionalita je kde?