Heineken: Jennifer Aniston nakupuje pivo
Osvěžující kousek od Heinekenu. Při nakupování v supermarketu si mladík všimne dívky, která se marně snaží dosáhnout na nejvyšší regál. A protože holka vypadá celkem k světu, moc dlouho nepřemýšlí a vyrazí jí pomoc. K jeho překvapení v ní poznává herečku Jennifer Aniston. Ani to mu ale nemůže zabránit – ve chvíli, kdy pozná pro co se Jennifer Aniston natahuje – dát přednost lahvím piva Heineken před potenciálním seznámením se s Jennifer.
Heineken podobný motiv s úspěchem opakuje v několika svých dalších reklamách. Vždy je to příběh o posledním dostupném pivu Heineken a „gentlemanském“ chování mužů v podobných situacích. Tentokrát Heineken spotu ještě pomohl co do atraktivity angažováním Jennifer Aniston.
Celkem vtipná reklama. Porblém je tom, že se podobný motiv objevuje v hodně reklamách (i v dalších na Heineken) a to spotu potom ubírá originalitu a hůř se to pamatuje ve spojení s konkrétní značkou. Teň mě například napadají reklamy na Pepsi, které mají úplně stejný námět – souboj o poslední volný kus.