Always: Život je pódium (až 2x větší pohodlí)
Zpívaná reklama na dámské hygienické vložky Always Ultra Micro Touch s podobným konceptem jako pětihvězdičková ťip ťop ochrana. Nemá to takový šmrnc, ale vložky a tampóny je téma, které jde opravdu hodně mimo mě, takže Always možná ví, co dělá. Stejně tak jako to prý ví i HARTMANN-RICO a Klára Vytisková. Jo abych nezapomněl, reklama je na vložky Always Ultra Micro Touch s novým povrchem, prý až 2x větší pohodlí.
Jestli vám přijde povědomá hlavní aktérka, tak je to Dorota Czaja, kterou pravděpodobně znáte z reklamy Lidl: To nejlepší z Evropy.
always + barzin: Nevím na co si tu hrajete, nebo spíš hraješ. Oba komentáře jsou napsané ze stejné IP adresy, krátce po sobě, o obsahu ani nemluvě. Takže si to své píárko jdi příště dělat jinam.
Milý pane, vaše reakce je neadekvátní. Mám marketingovou školu se specializací na vložky a z tohoto jsem promovala! Tudíž mi zde nevykládejte, že to na ty malé holčičky nefunguje! Navíc mě k tomuto inspirovala vlastní zkušenost. Jednou jsem se šla v bílých kaťatech sklouznout po zábradlí a natrhla jsem si slimáka! To jste neviděl jak by se mi v tu chvíli ten 5-litrovej Perwol hodil!
Která slepice to vymyslela? ….taková oslava menstruace? Už jen stačí si z ní vytáhnout (samozřejmě přes bílé Takatá-kaťata) 5-litrovej Perwol a bude to skutečně unikát. To se v tom Always na marketingu asi slušně vyndali
Dorota Czaja!