Budweiser Budvar: NE z nás dělá to, čím jsme (Jan Tříska)
Budějovicky Budvar se v nové imageové kampani vyhradil proti komformitě jako jedné z charakteristik české současnosti. Postavit se proti proudu a říct ne u zásadních otázek je cesta, která by měla rezonovat i v cílové skupině Budvaru. Pomoc této strategii by měli i výrazné osobnosti Lukáš Pollert a Jan Tříska. Ten rekapituluje své důvody pro odchod do imigrace.
Zůstat v zemi, kde tyran nutí svůj lid hrát frašku? Radši se zřeknu střechy nad hlavou a budu čelit nevraživým živlům. Říkám NE. Říkám sbohem. Ať ďas vezme tyrana co mu slouží. Jemu už polena nosit nebudu.
NE z nás dělá to, čím jsme.
Budějovický Budvar
Nedělat kompromisy, neustupovat z vnitřního přesvědčení, neuhnout z vytyčeného směru. Všichni víme, že to vůbec není jednoduché. O to víc bychom si měli vážit těch, kteří to dokázali. Podívejte se na příběh Jana Třísky, který ve svém životě řekl rozhodující „NE“ a neustoupil.
[www.youtube.com/user/budvar]
Spoty z kampaně Budějovický Budvar: NE z nás dělá to, čím jsme
■ Jan Tříska
■ Lukáš Pollert
■ Stanislav Tišer
■ Petr Němec
a co je to za hudbu? víte někdo něco o ní?
Lidi z toho prý čtou i NE Budvaru globalizaci a NE jeho prodeji , NE jeho splynutí s americkým konkurentem, byl to záměr nebo fantazie moc pracuje?
Nečekaně pravdivá reklama! Taky vždycky řeknu NE, když vidím, že někde točí Budvar – a jdu na nějaké pořádné pivo do sousední hospody.
A nebo tak.
U Třísky to ještě dává smyl, protože Tříska, vedle u Pollerta už mi to trochu pokulhává. Myšlence jako takový řikam ano.
tak já taky říkám ne. ano.
Zajímavé pojetí..