Loterie Fortuna: Zlatých 11 (šmírák na koupališti)
Rádoby vtipná reklama na Zlatých 11 od Fortuny, která by se s klidem mohla zařadit do soutěže o sexistické prasátečko. Informaci o výhře až 300 miliónů korun promuje Loterie Fortuna prostřednictvím sdělení „vybrat si menší je proti přírodě“. To dokládá na šmírákovi, který si vybral dámskou převlékací kabinku na koupališti, přes kterou je přehozená větší podprsenka od plavek.
Vybrat si menší je proti přírodě.
Vyberte si hru, kde můžete hrát každý den až o 300 miliónů korun.
Zlatách 11 – vaše nejvyšší výhra.
Zlatých 11 je přímou konkurencí Sazky a její hry Šťastných deset, a ne jejím vývoji se i bývalí zaměstnanci Sazky podíleli. Možná to chtělo dohlédnout taky trochu na reklamu.