J&T Banka: Přistání na Měsíci jen pro vítěze
Slovenská reklama na J&T Banku. Přistání na Měsíci a legendární Armstrongův výrok o „malém kroku pro člověka a obrovském skoku pro lidstvo“ modifikovaný do já podoby: „Malý krůček pro lidstvo, velký skok pro mě.“ Podle J&T Banky nemáte šanci něco získat, pokud nemyslíte na sebe. Takže zatímco si ve dveřích raketoplánu dávají přednost dva kosmonauti, smetanu slízne ten třetí, který mezi nimi proběhne na povrch Měsíce. Podobně agresivní přístup je obvyklý spíš na východě, jako například TCS Banka a její figuríny. Umím si představit, že to někoho osloví stejně dobře, jako to může jiného odradit.
Kdo nemyslí na sebe, nikdy nic nezíská.
Někdy může být fajn si na nic nehrát.
Proč ne. Provokativní přiznání sobeckosti a bohatství se dá brát i jako parodie na pokryteckou „lidumilnost“ běžných bankovních reklam; Leo Burnett s tím už dřív bodovali. U nás podobný přístup zkusila Unicredit s Karlem Rodenem.
Kampaň UniCredit mám rád, z velké části to přikládám právě Rodenovi.
Jednotlivé reklamy jsou tady:
https://www.tvspoty.cz/unicredit-bank-uspech/
https://www.tvspoty.cz/unicredit-bank-karel-roden-osobni-banker/
https://www.tvspoty.cz/unicredit-bank-karel-roden-hypoteka/
Hodně egoistický, ale já ty klienty přímo vidim.
Luxusně natočený.