Old Spice Danger Zone: Vůně dobrodružství
Reklama na Old Spice Danger Zone. Isaiah Mustafa opět přesvědčuje české ženy, že i jejich muž by měl vonět jako Old Spice muž. Tentokrát ladně zvládne sprchu na pláži, chůzi na kládě, po vodní hladině, upéct dort s pilou v ruce, aby po skoku do vířivky skončil sedící na motorce.
Zdravím dámy. Jak se máte? Skvěle? Vypadá váš muž jako já? Ne. Může vonět jako já? Ano. Měl by používat Old Spice Danger Zone, co já vím.. Milujete vůni dobrodružství? Chcete muže co voní jako by pro vás uměl upéct lahodný dort v kuchyni snů, kterou pro vás vlastnoručně postavil? Samozřejmě! Nasedněte… životní jízda začíná! Takže dámy, měl by váš muž vonět jako Old Spice muž? Řekněte sami…
Bývalý hráč amerického fotbalu Isaiah Mustafa jako Old Spice man už se objevil i u nás v reklamě sedící na koni, teď je tady vůně dobrodružství a možná se dočkáme i lokalizované vůně dovolené a dalších spotů. Ať už si o oceňovaných reklamách s Mustafou myslíte cokoliv, pořád mnohem lepší než to co předváděl Old Spice v reklamách dřív, nebo co nás možná ještě čeká.
Pro muže, který voní jako muž.
to je gut .)))
ja ho chciii !!!!
B)
Když už má být reklama nutné zlo, tak aspoň fešácké a s vtipnou nadsázkou. Aneb – takhle nějak vypadá moderní ďábel, krásný černý Mefistoteles nabízející všechny krásy světa tomu, kdo se navoní jako on.
Zajímavý paradox – kampaň, která sbírá ceny, a zároveň vyhrává v diskusích o nejhorší reklamu.
Žádný paradox neexistuje a diskuze „líbí-nelíbí“ jsou na nic. Důležitá jsou čísla. Prodeje se jim zdvojnásobily a kampaň je celosvětově vůbec nejúspěšnější kampaní v tomto segmentu všeh dob.
Já proti kampani Old Spice nic nemám, ani proti řeči čísel. Tady se ale bavíme o subjektivním líbí – nelíbí, prodeje P&G jdou stranou. Poznámka pod čarou – co funguje venku, nemusí mít úspěch u nás.
tak to je jasný B)
Konec dobrý, všechno dobré. Ale pořád nic pro mě.
Holky slintají, chlapi nadávají a Old Spice nás semele. Tohle fakt nejde ignorovat, dobrá práce.
Co naplat, kampaň má švih a nad Grand Prix z Cannes Lions 2010 se taky nedá jen tak mávnout rukou.
Pořád fešák.