McDonald’s: Pro klidný spánek dítěte uděláme všechno
Představte si, že přijedete pro jídlo k McDonald’s, a dítě na zadní sedačce právě usnulo. Zastavení u okénka na McDrive se rovná probuzení batolete. Co s tím?
McDonald’s ukazuje svůj nadstandardní přístup k zákazníkům v reklamě „Baby„. Otec v autě, spící batole a objednávka na McDrive. Ve spotu se s tím otec vypořádal po svém. U okénka nezastavil a při průjezdu zavolal (nebo spíš zašeptal) na obsluhu objednávku. Netrvalo dlouho, druhá strana pochopila o co jde dokola jezdícímu řidiči, a svým přístupem napomohla happyendu. Milá reklama, tak trochu mimo realitu. Jak by podobná situace dopadla v praxi u nás? Spíš by měl štěstí narazit na prázdný McDrive, jezdit kolem dokola je už z říše snů.
McDonald’s se spotem zabodoval na letošních televizních cenách Emmy Awards, kde byl nominovaný v kategorii mimořádných reklamních spotů.
Dobrej pokus jak dostat trochu lidskosti do automatu na jídlo.