Milka: Troufni si na jemnost (Dare To Be Tender)
Nová reklama na čokoládu Milka se sloganem „Troufni si na jemnost“ (Dare To Be Tender). Neodmyslitelná fialová kráva samozřejmě zůstává, jen je jí přidána ještě další schopnost – popostrčit nás.
Samotný příběh fialové krávy je vlastně tuctový, a s obměnami ho používá kdekdo. Výjimečnost Milky (ne příběhu) spočívá ve schopnosti popostrčit a tím probudit „odhodlání být něžnější“. Cílení na jemnost má jistě svůj důvod v avizované chuti čokolády Milka, zvolená forma poměrně slušně ignoruje malé diváky, ale po kravičkách celebritách už se asi dalo čekat všechno.
Troufni si na jemnost.
Tak mně osobně se reklam hodně líbí.
Tohle je nejtrapnější reklama, jakou jsem za poslední dobu viděla.
Děkuji za komentář pana Krátkého, protože reklama bez něj nedává smysl, a s ním taky ne, slogan je s prominutím debilní – typická ukázka špatné nefungující reklamy – radši zaspozorujte promoakce v marketech.