Hyundai Veloster: Kupé, které vzdoruje smrti
Hyundai Veloster je neobvyklé kupé, na každé straně má jiný počet dveří. Vysvětlení tohoto zvláštního řešení najdete v reklamě s čekající smrtkou.
Zakázaná reklama na Hyundai Veloster nabízí dva různé konce pro celkem banální událost, jako je vystoupení z auta. Zatímco v prvním případě skončí vystupování do vozovky smrtí ženy na zadním sedadle, ve druhém je díky chybějícím zadním dveřím u řidiče její život zachráněn a pod koly náklaďáku se ocitne čekající smrtka. Při této příležitosti si není možné nevzpomenout na skvělou reklamu Mercedesu se smrťákem.
Nové kupé představila automobilka na veletrhu NAIAS v Detroitu. Americká premiéra ale neznamená, že by se auto neprodávalo i v Evropě. Naopak, bude dostupné po celém světě. Hyundai navazuje Velosterem na dvě generace modelu s prostým jménem Coupe, respektive na ještě starší Scoupe z první poloviny devadesátých let.
zdroj: [auto.idnes.cz]
no to teda
Uplnej horor
Obejdeme inteligenci tím, že dáme pryč dveře? Proč zase?
Reklama mi přijde v pohodě. Na rozdíl od auta bez dveří.